Welkom in onze Holebibibliotheek


Draakplaats 2 - 2018 Antwerpen


www.holebibib.be


open op zondagnamiddag van 14u tot 17u

De catalogus kan je via deze link doorzoeken.


maandag 19 februari 2018

Film of Boek


LL,

het blijft een blog over boeken, stel u gerust.

Omdat film begint met het geschreven woord als boek en of  scenario wil ik even enkele film 'van de familie'   onder uw aandacht brengen.


call me by your name
'Noem me bij jouw naam' is zo een voorbeeld.  Het  boek is de basis van deze film en  gescheven door Andre Aciman.  Je kunt het  gewoon in onze holebibib vinden.







moonlight
mooie film, uitgebracht in 2017 en dus reeds verkrijgbaar op DVD.


Gods own country
engelse film, nog niet bij ons in de zalen.   Net omdat het hier een engelse film is verwacht ik er veel van.  Ieder zijn smaak natuurlijk.

Love simon
Love, Simon' is de verfilming van 'Simon vs. the Homo Sapiens Agenda' uit 2015. In het Nederlands heet het boek 'Simon vs. de verwachtingen van de rest van de wereld'. 
Deze film moet nog uitkomen maar ik las  in  zizo magazine dat je best eerst het boek leest.
Het is reeds verkrijgbaar bij boekhandel 'Kartonnen Dozen'  en naar ik mag hopen later ook in onze 
bib.


Bert, uw boekenbeheerder 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten